Fluffigt har nu klarat en svensk klassiker

0kommentarer

Förra året blev han tvungen att bryta Vättenrundan och fick avstå från Lidingöloppet på grund av en knäskada. I år har han skidat Vasaloppet, simmat Vansbrosimmet, cyklat Vättenrundan och nu igår sprungit Lidingöloppet!
 
Jag har inte kunnat närvara på någon av grenarna för att kika, mestadels på grund av att jag har pluggat i Skara så länge, och nu på senare tid för att jag har haft ett arbete att göra. Idag när jag äntligen skulle få se Fluffigts målgång så missade jag den givetvis. Jag var där, jag stod vid upploppet men ändå missade jag honom! Nåväl.
 
 
Här är han, efter tre mil, glad att få stoppa någonting i magen. Vad kan då vara bättre än en giffel? Eller fem. Plus halva min chokladmuffin med hela hasselnötter.
 

Kommentera

Publiceras ej