Bloglovin'

0kommentarer

Jag funderade lite fram och tillbaka när jag såg reklam för Bloglovin'. Poängen med sidan är att den samlar bloggar så man inte behöver leta upp alla en och en, utan den visar när någon har uppdaterat sin blogg. Jag var lite osäker på vilka typer av bloggar man kunde lägga in men bestämde mig för att testa. Jag har den kopplat till min blogg här på blogg,se så jag ser om någon har bloggat när jag ska logga in på min egen blogg. Utöver det får jag mail då och då om uppdateringar. 
 
Jag är ganska nöjd. Det gör att jag inte glömmer bort adresser till de bloggar som jag inte så ofta går in på eller som inte uppdateras så ofta. Eftersom jag ändå kan så tänkte jag dela med mig av de bloggar jag läser ifall någon är intresserad.
 
Pedigreedogsexposed
En kritiskt skriven blogg om de effekter vi ser av hundavelsindustrin såsom den ser ut idag
 
Liknande Pedigreedogsexposed men mycket generellt om synsätt på hundar.
 
Svenk blogg lite om hundavel ffa med fokus på shelties. Har inte varit aktiv på länge, men mkt läsvärt finns och jag hoppas på att den kommer igång igen.
 
Från en tjej som gick djursjukskötarprogrammet klassen över mig.
 
Fäsk, min klasskamrat från Skara. Skriver om livet i allmänhet, det stundande bröllopet och arbetet på djursjukhuset i Skara.
 
Tips på bra bloggar mottages tacksamt. Teman som smink, mode, vikthets och träningstips undanbedes.

Kommentera

Publiceras ej