Inga broscher denna gång...

0kommentarer

Det känns lite ledsamt, men efter att ha pratat med Linnéa beslöt vi oss för att lägga ner broschidén. Vi har lagt ner massor av arbete, även sådant som inte är uppenbart och tydligt syns utåt, och jag tycker vi får vara nöjda med vår insats helt enkelt. Vi försökte. Tyvärr blev det inte tillräckligt många som ville ha broschen, och efter ett klassrumsbesök med ettorna på programmet kände jag att det räcker nu.
 
Jag tänkte maila RAID i sommar och eventuellt höra lite mer med dem. Linnéa hade kontakt med dem och de är positiva även om de inte kunde engagera sig nu, men det betyder ju inte att de inte kan det i framtiden. Jag ger mer än gärna ifrån mig min design om broschen blir verklighet, det skulle kunna vara mitt lilla bidrag till en symbol för gemenskap, djursjukskötare landet över.
 
Drömmar.
Vi får la se.

Kommentera

Publiceras ej