Det blev en andraplats!

0kommentarer

Kapitel 1 har nu publicerat ett inlägg om vilka tre som gick vidare med hjälp av medlemmarnas röster. Vann gjorde Livet som vände av Ann-Britt Berglund, jag tror hon hade 65 poäng, jag kom tvåa med Bunden av lust på 55 poäng, och trea kom Den rätte av Mary-Linda Månhjort på 45 poäng tror jag. Kort sagt var det endast 10 röster som skiljde mig från ettan vilket betyder att det absolut inte är omöjligt att ta hem finalen i december, för det vill vi ju, eller hur?
 
I augusti fortsätter deltävlingarna och håller på under totalt fyra månader till innan det är dags för finalmånaden.
 
Tack så väldigt mycket till alla som har röstat! Det är tack vare er som jag nu är med i finalen! Om ni vill hjälpa mig en gång till, och kanske dra med en vän eller två i röstningsprocessen så kanske det till och med blir seger denna gång. Dock är det många bidrag med i december, ännu fler än det var nu, och konkurrensen kommer vara stenhård!
 
På återseende.

Kommentera

Publiceras ej