Stall Blåklinten

0kommentarer

Min bok är nu färdig, färdig! 
Läs den här.
 
Lite roliga siffror:
Den tidigaste sparfil jag har på den här datorn är från 2011-04-06, men jag började tidigare än så med den. Med andra ord har det tagit lite drygt två år för mig att bli klar med den samtidigt som jag har studerat här i Skara.
Enligt Kapitel1 innehåller min bok 310163 tecken.
Enligt OpenOffice innehåller boken 51089 ord och 285748 tecken. Inte illa va?
Boken är skriven på 70 sidor räknat i datorsidor i OpenOffice.
 
 
Så, nu tänker jag ber er, snälla gå in och läs boken! I alla fall det sista kapitlet, det är på tio rader tror jag. Skapa gärna ett konto för att rösta på boken! Man klickar på hjärtanen för att rösta, allra helst det längst till höger, för det ger mest poäng.
 
Är det inte fantastiskt? Åtminstone känns det så. Min första riktiga bok som är klar. För att den ska bli sedd och läst behöver jag dock er hjälp. Så fungerar dagens digitaliserade värld vilket är bra. Det man tycker om kan man dela, vill man hjälpa någon likaså. Dela gärna med er på er egen blogg om ni kan, speciellt ni hästintresserade. Jag tror det finns mycket i den här boken ni kommer känna igen er i.

Kommentera

Publiceras ej