Min mamma har fått ligga betydligt mer sen Dota 2

0kommentarer

Den roligaste men samtidigt mest seriösa artikeln jag skrivit ligger sedan 11:00 idag uppe på Ctrl Alt Elite. Klicka här för att läsa den, och tro mig, det vill ni! Allvar blandas med humor när jag pratar om de tragikomiska upplevelser jag haft i olika Dotagames, tankar kring varför det är såhär och kort om vad man kan göra åt det.
 
 
Your mom is a nice lady, said no online gamer ever. Lite så är det faktiskt. Klimatet är rätt bedrövligt många gånger om sanningen ska fram. Det är givetvis inte bara barn och ungdomar så betér sig såhär, men många är min gissning! Mina vänner känner inte ett behov av att vara otrevliga mot andra, men sen om det är för att de är stabila lugna trevliga människor eller om det är för att de är äldre kan jag inte svara på.
 
Läs artikeln, ni kommer inte ångra er!

Kommentera

Publiceras ej