Kapitel 16 - Två goda nyheter

0kommentarer

"”Blenda åker ju i början på nästa vecka” började Robyn.
”Ååh nej” suckade Jessica som uppriktigt tyckte om vår två fjordingar mer än någon jag kände.
”Jag vet, det är tråkigt” konstaterade Robyn och tittade medlidsamt på Jessica varefter även hon tog upp en pensel och fick resten av oss att också fortsätta arbeta vidare med målandet. ”I alla fall så innebär ju detta att vi blir två ponnyer fattigare, och det i sin tur betyder...”
”Nya ponnyer!” skrek hela tjejskaran öronbedövande i kör."

I detta kapitelär det inte bara en utan två goda nyheter som presenteras. Mer spännande läsning blir det att se fram emot när det är dags att hitta nya ponnyer till Stall Blåklinten. Det är verkligen slutspurten nu med bara sju kapitel kvar. Kapitel 1 har en novelltävling som håller på året ut med temat: Fångad av lust. Erotik som fängelse. Erotik som befrielse. När vår längtan efter närhet möter dagens oskrivna regelverk och blottställer oss.

Jag är lite sugen på att vara med i tävlingen där man har chans att få sin novell publicerad som E-bok. Jag tror inte jag kommer vinna, jag skriver på tok för weird för det, men det kan ju i alla fall sporra en till att vara med! Kravet för min egen del är att Stall Blåklinten är klar först. Mitt mål är att bli klar med den nu i mars. Tjugoen dagar har jag med andra ord på mig att renskriva och lägga ut sju kapitel till. Appropå dagar och sådär i förbifarten, det är åttiotvå dagar kvar till befrielsen.

Kommentera

Publiceras ej