Artwork - Glad Påsk önskar Eggniter

0kommentarer

Det är sällan jag hinner klart med en bild lagom till ett speciellt tillfälle, exempelvis påsk, jul, halloween eller midsommar. Jag vet inte om detta ska gillas som ett lyckat försök ärligt talat. Jag kan i fildatan se att skissen till Eggniter skapades den 29:e maj för två år sedan! Bättre sent än aldrig, och glad påsk på er!
 
 
Det var inte lätt att göra denna bra och förståelig. Jag ville att alla äggen skulle vara så stora att man fick se detaljerna men samtidigt så små att de fick lite avstånd för att skapa de osynliga serierutorna eller vad jag ska kalla det för. Hoppas intentionen lyckas, om inte annat var det ett gott försök!
 
Kanske någon blir lite sugen på Bloodline Champions? Eggniter är min självklara favorit, särskilt runt påsk!

Kommentera

Publiceras ej