Poi poi? Poi poi!

0kommentarer

Idag gick vi förbi Fler bollar i luften för att jag skulle få inhandla nya fina icke antändningsbara pois. Nu när jag är tillbaka i Stockholm känns det som något jag vill återuppta, men innan man börjar tända eld på sig själv och omgivningen kan det vara bra att öva med riktiga grejjer, sen med sina eldpois utan eld och sen med eld igen. Han som hjälpte oss i butiken var den gladaste, raraste underbaraste man jag träffat på år och dar! Jag fick pröva på olika pois och fastnade för en sort med tillhörande långa svansar, helt enkelt för att de gör ett helt fantastiskt ljud när man svingar dem! Jag fick även med mig ett mycket bra instruktionshäfte om vård av eldpois, så nu ska vi se om det inte kan bli lite fart på det också så småningom. Bildtajm!
 
Det är lite svårt att fånga den snabba rörelsen, vi får göra ett nytt försök en annan dag tror jag.
 
En bild framför syrénbuskarna som växer bakom vår huslänga. Komplett med utemöbler så man kan spendera en framtida kväll med att grilla med vännerna.

Kommentera

Publiceras ej