Nörd på Pride 2013

0kommentarer

Jag har skrivit ett inlägg om detta för Ctrl Alt Elite också, kika gärna på det för att få alla relevanta länkar.
 
Denna gång kommer jag själv inte kunna gå med i paraden vilket är synd. Jobbet kallade, men detta lär knappast vara den sista paraden som anordnas i Stockholm. Och även om det vore det så är jag fullt kapabel att resa till exempelvis Göteborg och gå med i den som anordas där istället.
 
Om allt går som det ska kommer Fluffigt att representera Hazard under fredagens panelsamtal (se länken på Ctrl Alt Elite), och jag samt Mattias från redaktionen att representera Ctrl Alt Elite. Det är mycket roligare att gå i en färgstark parad, men jag får försöka intala mig att nyttan i att säga tänkvärda saker väger tyngre än paraddeltagande. Såvida det inte bara är sådana som håller med varandra som sitter och lyssnar förstås. Då blir det mer ett slags möte för inebördes beundran.

Kommentera

Publiceras ej