Tredje gången gillt

0kommentarer

Lite sådär halvsent här mitt i natten vill jag bara meddela att fruktansvärt tidigt i morse vann jag äntligen över tvättstugan. Låt oss ett kort ögonblick återgå till hur tidigt det var. Det var så fruktansvärt tidigt att jag väckte katten. Tro det eller ej, men så tidigt var det!
 
Som jag tidigare skrivit och svurit över så har mina tvättstugeupplevelser inte varit optimala. Båda gångerna har jag fått ringa på vaktmästarna för att få ut min tvätt efter att tvättmaskinen vägrat att öppna luckan eller ens starta för den delen. Idag var så äntligen dagen då jag klarade mig utan att behöva ringa på en man med verktyg. Idag löste jag mina egna problem. Genom att vara jättefeg och inte använda den hemska maskinen! 
 
Jepp. Mer action än såhär blir det inte i Skara. Från och med på måndag så är det en termin kvar. En ynka termin och sen så är Skara ett minne blott. Det är härligt och lite sorgligt slutgiltigt. Men nu när jag tänker på de förbättrade tvättmöjligheterna så känner jag omedelbart mer glädje igen.

Kommentera

Publiceras ej