Bloggrenovering

0kommentarer

Då har det äntligen blivit dags för en liten renovering av bloggen. Jag kände att det gamla utseendet lämnade mycket övrigt att önska och när de la till nya teman för oss gratisanvändare som jag faktiskt tyckte om kände jag att det var dags. Jag slängde ihop en ny header, klickade runt lite och tadaa, nytt utseende!
 
Om jag nu ska berätta en kanske uppenbar hemlighet så är inte headern bara slumpmässigt ihopsatt. Den består medvetet av två av mina ytterligheter. Djursjukskötaren (snart så!) och gamern. Det är två svåra intressen att kombinera åtminstone åt ena hållet. Många veterinärer och sköterskor förstår överhuvudtaget inte hur man kan ha ett intresse av spel medan gamers generellt älskar katter, haha. Jag hoppas att det ena inte ska behöva ge vika för det andra. Redan nu har jag dock upptäckt att det är svårt att vara sig själv, och nu menar jag inte i den proffesionella kontexten, utan bara när man är med kollegor. Det är väl för att djurnördar generellt håller på med, ja just det, djur! De jobbar, lever, sover, motionerar djur! Lite som jag skämtsamt brukar säga att man behöver göra om man ska bli 3D-grafiker, fast då brukar jag säga att man måste leva, sova, äta, knarka 3D... I vilket fall kommer jag där och berättar om min helg som inte bestod av hundutställningar eller ens ett svettigt träningspass utan om hur jag hjälpte till att göra fyra dagar fantastiskt roliga för tvåhundrafemtion personer, hur barn, ungdomar och vuxna tillsammans umgicks, skaffade nya vänner, tävlade tillsammans på lika villkor och hejjade fram sina favoriter till segrar... Vad talar jag nu om för konstigt? Jo, lan såklart. 
 
Slutligen hoppas jag att ni ska tycka om det nya utseendet, på återseende!

Kommentera

Publiceras ej