Bilder från det praktiska rehabiliteringsmomentet

0kommentarer

Det är många som har längtat efter bilderna från rehabiliteringskursen där vi hade förmånen att få visat olika moment och därefter öva praktiskt själva. Tyvärr har jag inga bilder på katterna, deras prestationer har jag istället filmade. De kommer upp så småningom de också, men för att göra det behöver jag först ett videoredigeringsprogram som jag känner mig bekväm med att använda och därefter göra själva arbetet. Jag måste tyvärr prioritera bort det i nuläget då jag har valt att fokusera på skolarbete, artiklar för Ctrl-Alt-Elite samt mina egna böcker.
 
Samtliga övningar skedde på våra lokaler i KTC, som är en byggnad byggd som en klinik där vi kan öva praktiska färdigheter. Bilderna är tagna i vårt poliklinikrum, operationsrummet samt ute i korridoren.
 
Här arbetar framdelen och bakdelen är uppe på bollen.
 
Lite klurigare. Små halvsfärer att balansera på.
 
Här ser vi en balansputa eller balanskudde vilket även var den som Illidan använde.
 
Söt som socker är hon! Ester står egentligen på en balansputa med bakbenen och sträcker sig nu uppåt för att få tag i godbiten.
 
För att se resten av bilderna, hela 31 stycken, får ni klicka in här för att komma till min sida för bilder.

Kommentera

Publiceras ej