Artwork - Logga

0kommentarer

Det här kommer låta lite förvirrat, det är jag medveten om, men jag ska försöka förklara mig. Många i klassen har bett mig att lägga upp bilder från de praktiska rehabiliteringsövningarna, men för att göra det så måste jag först bearbeta bilderna och sen lägga upp dem någonstans, förslagsvis på mitt weeblykonto. Där har jag börjat med att lägga in en länk till albumet på de bilder jag tar, helt enkelt för att folk skall hitta till min sida ifall se vill se fler bilder ur samma album. Det fungerar att ha en textrad längst ner, men jag tycker ändå att det blir lite klumpigt. Jag bestämde mig för att jag hellre ville ha en logga, lite som jag har gjort på Hazards lanbilder.
 
Kort sagt, för att lägga upp bilderna kände jag att jag behövde skapa en logga. Nu har jag skapat en logga, är ni nyfikna?
Det är mycket symbolik som pågår i den här bilden. Om ni själva vill komma på vad allt betyder så kan ni fundera vidare själva och inte läsa längre i det här inlägget. Mitt namn betyder eldig, därav flamman. Ankhen är en symbol för evigt liv men också nyckeln till dödsriket. Skarabéen är en vanlig symbol som jag inte är så bekant med. Sol, spontant liv och lite annat är sammankopplat med den typen av symbol. Den förekommer på en ankh jag har här hemma vilken är relativt återgiven här som logga.Runorna är från den nordiska futharken. Det står skrivet Ardente, Fluffigt och Ondine. U:et i Fluffigt är dolt bakom flamman som är omsluten av ankhens övre del. Med hieroglyfer har jag återgett en av de symboler som finns för Bastet, kattgudinnan. Det var inte dåligt va?

Kommentera

Publiceras ej