Halfman's song

0kommentarer

Det känns som en evighet sedan som Fluffigt tryckte boken A Game of Thrones i handen på mig. Detta var långt innan TV-serien och Peter Dinklages perfekta rolltolkning som Tyrion Lannister, men redan då blev Tyrion en av mina absoluta favoritkaraktärer. Av ren slump upptäckte jag att någon, som nickar miracleofsound, gjort en egen hyllningslåt dedikerad till just George R.R. Martins Tyrion Lannister!
 
 
För er som ännu varken läst böckerna eller sett TV-serien rekommenderar jag böckerna, helst på engelska såklart. Bor ni i Stockholm så tycker jag ni ska ta er till SF-bokhandeln, för det är den mysigaste butiken jag vet. Det är en av de få butikerna där det känns som om man är i Diagongränden, på väg att köpa böcker inför en ny terminstart.

Kommentera

Publiceras ej