Dreamhack Open 2013 - Starcraft II

0kommentarer

Knappt hade jag satt i mig frukosten förrän jag insåg att hoppla, jag har en enormt viktig nyhet att skriva för Ctrl Alt Elite. Alltså satte jag igång. Läs den här
 
Det som är roligt är att E-sport har börjat bli så stort och erkänt nu att det till och med sänds live, vilket har varit fallet länge i Asien. Turneringen kommer även streamas av hur många som helst, och inte bara på engelska. Om ni läser artikeln får ni lite länkar till tyska, franska och ryska kommentatorer också, det kan vara roligt som omväxling. Huvudstreamen kan ni hitta här, men vid 13:00 tycker jag att ni ska gå in här och kika istället. Då ska nämligen en avlägsen bekant till mig spela, QueenE, heter hon. QueenE har blivit enormt duktig på kort tid och är medlem i Ludio E-sport som Hazard samarbetade med under ett lan. Det vore enormt roligt om hon gick vidare.

Kommentera

Publiceras ej