Den magiska gränsen är nådd

0kommentarer

Rankingsystemet i BLC fungerar som så att man får spela tio matcher vilka avgör vilken liga och division man hamnar i, samt vilken poäng man så att säga startar på. För varje seger ökar ens poäng ganska mycket, medan förluster inte ger några minuspoäng tills systemet tycker att man hamnat på ens riktiga nivå. Nu är min nivå nådd, de matcher jag förlorar ger nu minuspoäng. Snyfft. Nu finns det med andra ord bara en sak att göra - spela bättre!
 
 
Fortfarande kvar i den lägsta ligan, men i alla fall den bästa nivån. Så jag är bra bland de dåliga! Från att ha legat på plats 2499 är jag nu på plats 362, det får väl ändå anses som en förbättring. Host. Många bäckar små och så vidare! I den här takten hinner man knappt säga Bloodline Champions förrän jag kommer upp i Brons!

Kommentera

Publiceras ej