Bloodline Champions - vi möts igen!

0kommentarer

Igår kände jag att jag saknade Bloodline Champions lite. Det är så synd, för de är, eller har varit åtminstone, det i särklass bästa arenaspelet jag har stött på. Varför? Det fanns inga turelement. Jag ska väl inte säga att det finns turelement nu heller, men de introducerade medaljonger med andra förmågor vilket innebär att man måste komma ihåg vilken person som har vilken extra förmåga i just den matchen. Innan dess fanns det bara ett visst antal hjältar, de hade vissa förmågor med en exakt cooldown.
 
Igår började jag alltså spela igen, och jag jag kör mina två favoriter, Bloodpriest och Igniter. Sammanfattning av läget i en mening: jag är verkligen rostig! Hihi, efter mina 10 placeringsmatcher befann jag mig i Iron League, men i alla fall i den högsta divisionen. Tror min winprocent är på någonstans runt 30 %, det är riktigt illa! Faktum är att det är så pinsamt att jag då och då stänger ner spelet bara för att jag inte vill att folk ska känna igen mig, haha. Om några dagar är jag nog i bättre form.
 
 
Detta är från morgonens sista match, som vi faktiskt vann! Mycket tack vare en duktig igniter. Meneh, plats 2429 i Iron Leagues första division, det är väl inte så illa. *Host*. Nej, det är mycket illa! Detta får jag allt jobba på!

Kommentera

Publiceras ej