Ctrl Alt Elite

0kommentarer

Idag lyckades jag publicera mitt första inlägg på Ctrl Alt Elite alldeles själv. Well, nästan själv. Riktigt roligt är det i alla fall, det är kul att få möjlighet att skriva tillsammans med riktigt bra personer.
 
Om ni vill läsa vad jag skrivit så kan jag än så länge bjuda på tre olika artiklar.
Hazardlan: reklam inför höstens lan.
BLC: en recension av Bloodline Champions
Nörd på Pride: en sammanfattning om vad som hände under Prideveckan.
 
Om någon därute som läser min blogg är intresserad av riktigt bra recensioner där inte alla älskar allt utan faktiskt säger vad de tycker, och även tycker om små bra tips, artiklar, och nyheter om allt som försiggår i vår nörd- och spelvärld så rekommenderar jag att ni börjar följa Ctrl Alt Elite.
 
Det var ren tur att jag fick chansen att skriva för dem. Det visade sig att min fästman är barndomskamrat till en av grundarna till sidan, och när han fick reda på att jag tyckte om att skriva och dessutom tyckte om spel så föreslog han att jag skulle testa. Vad kan jag säga, ibland har man riktig tur. 

Kommentera

Publiceras ej