Muntlig powerpointpresentation klar att presentera

0kommentarer

Muntlig powerpointpresentation klar att presentera, eller nått.
Gick iväg till skolan idag för att hitta ytterligare artiklar om vård av sjuka föl och fann fem stycken bra som jag nu har att utgå ifrån. Bestämde mig även för att göra klart powerpointen som jag tänkte ha med mig inför den muntliga redovisningen. Själv tycker jag att det är rätt skönt att ha en bild med stödord att luta sig tillbaka på så att min inte förorar flytet.
 
Nu är i alla fall den klar som sagt, och det betyder att jag kan fokusera helhjärtat på själva omvårdnadsplanen - äntligen! Jag brukar alltid skriva upp vad uppgiften går ut på i dokumentet där jag sedan skriver svaren och då kan jag ju, när jag är klar med ett svar, sudda ut uppgiften. Lite i taget försvinner instruktionerna och mer och mer tar dokumentet sin slutliga form. Mycket tillfredsställande.
 
Det bästa var att i samband med att jag gjorde powerpointen så hittade jag en massa mer fakta som jag kan använda mig av till själva vårdplanen. Lycka! Lite mer skrivande blir det dock idag, vill ha uppgiften nästintill klar så jag inte måste stressa sen. Helst.

Kommentera

Publiceras ej