Har äntligen beställt Mastering Manga

0kommentarer

Ojoj, såg att det var två veckor sedan jag sist skrev ett inlägg. Det var inte dåligt det! Är så trött på kvällarna så jag varken orkar eller hinner engagera mig speciellt mycket i bloggandet. I alla fall, äntligen, äntligen har en bok jag letat efter sedan flera månader tillbaka blivit tillgänglig på adlibris och är nu beställd! Mastering Manga with Mark Crilley. Det fåniga är att jag tänkte beställa den från USA, men såg att den bara några veckor senare skulle finnas tillgänglig i Sverige, då med startdatum den 3:e mars eller nått sånt. Och tiden gick, och datumet blev framflyttat. Och sen var boken slut på obestämd tid. Skrev upp min mailadress så adlibris skickade ett meddelande när den kom in igen, men boken tog slut vilket gjorde att jag trots min beställning inte fick den. Nu äntligen har jag beställt den _igen_! För att se vad den innehåller kan ni ju titta på klippet nedan.

Kommentera

Publiceras ej