Underbara Urban

0kommentarer

Underbara Urban med den stora skruvmejseln kom förbi idag och hjälpa mig öppna upp de eländiga vardagsrumsfönstren. Tydligen ska man vända upp och ned på det stora mittenfönstret, för det var ju uppenbart! >.< Nej vet ni vad... Nu är det gjort i alla fall och jag är precis klar med att ha putsat även insidan på dessa fönster. Köpte mig även en dammvippa idag för att tackla dammproblemen bakom elementen, och tänka sig det fungerade om inte utmärkt så i alla fall bra. Mycket nöjd gav jag mig även på elementet i köket.

Fick även fint sällskap hem från bibilioteket idag sen jag överraskat Linnea med en födelsedagspresent. Vi passade på att handla mumsigt påskgodis och åt pannkakor och senare chokladägg ute på balkongen medan solen lyste. Just då var det helt underbart att ha balkong! Precis sådär ska en balkong användas, och det är lite tråkigt att det är så liten tid på året då vi är i Skara som en balkong verkligen kommer till nytta. Skickade även med Linnea min uppblåsbara luftmadrass sedan det uppdagats att hennes gått sönder och att hon försökt överleva i värsta uteliggarstil på något slags hemmabygge bestående av flyttkartonger överdraget med de trasiga luftmadrassdelarna! Nej, det kunde jag inte gå med på, så min lan-madrass är ute på äventyr och återkommer på fredag.

Kommentera

Publiceras ej