Sista dagen i Skara på ett bra tag

0kommentarer

Är lite drygt en till en och en halv timma kvar tills Fluffigt och hans kompis Staffan kommer hit och ska hjälpa mig flytta. Trots att jag hade världens chans till sovmorgon så envisades min hjärna med att vakna till liv klockan sju på morgonen. Suck, hur tänker de där hjärnorna, egentligen?

Passade på att göra det sista utav min del av städningen idag. Hade en egen miss wet T-shirt contest i badrummet, för jag tror jag lyckades få lika mycket vatten på mig själv som på resten av badrummet. Nu är det rent i alla fall, och det var ju huvudsaken! Allt utom det allra sista är packat, typ min dator och min nessesär, och står i vardagsrummet i väntan på att få bäras ner. Ska passa på att dammsuga hallen och våttorka också så det underlättar så mycket som möjligt när fäsk ska flytta ut.
Skojja inte att det varit mycket jobb! Jag har tvättat vartenda fönster utom i fäsk rum, dammsugit golv och lister, våttorkat, packat, gjort rent spisen, köksfläkten, kylskåpet och badrummet! Har även gått ner med en del återvinning men resten fick faktiskt vara. Just nu har jag inte tillgång till en bil. 

Får inte glömma att skruva ner lampan i mitt sovrum lasta de saker som jag har kvar i källaren, samt lämna nycklarna i lägenheten. Efter det så ska det bara vara att köra iväg. Ja just ja, ska frosta av frysen!

Kommentera

Publiceras ej