Mars

0kommentarer



Tänk jag har ju alldeles glömt bort min marsbild! Tänker skylla på att det blev mitt i lanet och att jag bara öppnade min dator två gånger. Är det inte ledsamt, på ett lan liksom? Tydligen verkar det vara så att är man den som engagerar ett lan, då är det enda som är garanterat är att man inte får spela. Suck.

Massa plugg kvar innan det är dags för flytt. Har nästan nästan gjort klart caseuppgiften och sen ska jag skicka in den. Försöker få till lite intelligent diskussion också, och inte bara rabbla upp saker jag ser i videoklippen. Tror det blir lite disk nu efter det här inlägget, sen ska jag se om inte Fluffigt orkar läsa igenom det jag skrivit och därefter blir det lite övning inför praktiska provet. Ska gå igenom det mesta i huvudet och öva på att ta på mig handskar sterilt. Skadar aldrig att vara något sånär förberedd, speciellt när man har missat fem dagars övningstid. Ah well, jag har faktiskt inte ens någon förhoppning om att klara alla momenten ens om jag pluggat stenhårt i flera veckor och bott på KTC. Varför? För att det nu skall göras i en provsituation, under tidspress och därtill i en viss ordning som är gjord för att examinatorerna inte skall få det för svårt att bedömma oss. 

Nej, diska var det ja.
Vi hörs imorgon, då blir det färd mot Stockholm!

Kommentera

Publiceras ej