God morgon?

0kommentarer

Alltså.
När man har sovmorgon satt till halv nio för att i extremt god tid hinna äta, packa och plugga lite så blir man minst sagt irriterad när man vaknar kvart över sju och inte kan somna om. Suck! Till råga på allt detta elände så snöar det ute. Vi har några centimeter snö på vägarna, och det känns ju jätteroligt, eller?!

Jag hade nån slags intention att jag skulle vara positiv idag, jag tror den grusades... Idag ska jag nämligen köra hem till Stockholm själv med katten som enda sällskap, och min oro är förstås att jag ska bli för trött och inte klara av att köra. När jag sist körde hela sträckan och hade Preacher med mig, då flöt det hur smidigt som helst! Himlen var klarblå och allt var underbart. Jag klarade till och med av tunnelkaoset, så jag hoppas att jag gör det igen och att det så att säga löser sig på plats. För er som inte vet det, när man åker genom tunnlarna och ska följa väg 73, då kan de där filbytena komma relativt plötsligt, och det kan också vara väldigt mycket trafik fast där, speciellt nu när jag kommer glida in i stan sådär lagom tills att alla andra har slutat jobbet...

Okej, ska ta tag i min morgon nu och förhoppningsvis så har jag så pass roligt på KTC idag att jag blir tokigt positiv. Eller om snön bara magiskt försvinner och en klarblå himmel visar sig, det duger också...

Kommentera

Publiceras ej