Tentaplugg

0kommentarer

Vi var superduktiga idag. På förmiddagen gick vi till bibblan och gjorde resten av en gammal tenta, och sen satt jag och försökte förstå och började renskriva mina anteckningsblad som vi får ha med oss på tentan. Men vet ni vad? Jag fattar ändå inte. Jag är inte säker på att jag hade förstått ens om jag haft möjlighet att gå på alla hennes lektioner.

Usch, känns riktigt hopplöst faktiskt. Jag ska göra mitt bästa och skriva upp allt jag kommer på på de 2 A4 som vi får på oss, och sen så är det bara att försöka trassla sig igenom tentan. Det enda jag kan som jag verkligen förstår mig på är box-plot och korrelationskoefficienten med ett spridningsdiagram. Resten är typ saker jag hört talas om och kan räkna på om jag får formeln serverad, men jag kan verkligen inte förstå vad jag ska göra utifrån övningsfrågorna.

Mitt enda hopp står till morgondagen. Fäsk och jag ska sitta och skriva anteckningar vid bordet i vardagsrummet som blir överröst av varm härlig sol på förmiddagen.

Kommentera

Publiceras ej