Statistiken kom och bet mig i rumpan

0kommentarer

Jahapp. Första dagen i skolan på nya året och vet ni vad? Det sög.
De två första timmarna av statistik och uppgifter som gicks igenom var en pina. Jag förstod allt, men jag kan än så länge inte minnas det så att jag själv klarar av att göra det.

Eftermiddagen. I tre timmar satt vi och räknade på ett övningsprov. Jag hade inte klarat en enda av de uppgifterna om det varit en riktigt tentasituation, men vet ni vad? Jag lärde mig ett ton av det och jag tror det kommer klicka ännu mer så snart jag läst de kapitlena i boken.

Deprimerande inlägg? Vill ni bli motiverade? Jaaa, ska ni skrika nu, det vill vi! Okej då, *trumvirvel* Jag fick en femma på Dovis 2- kursen! Whoooo!!! Riktigt uppmuntrande faktiskt. Det kändes jättehärligt för det kändes så bra när jag skrev provet.

Just nu äter jag ett mellanmål bestående av en bit kexchoklad, banan och lussebulle, och det är mums! Lite senare ska jag våga mig på mammas svampsås och ugnsstekt kyckling.

Kommentera

Publiceras ej