Kom igen vikingar!

0kommentarer

Inte nog med att jag kommer bli besegrad av en krympling (se föregående inlägg), nu kommer min mamma med springutmaningar. Som att springa ett varv runt Visby ringmur? Vet ni hur långt det är?! Enligt engelska wikipedia, inte svenska lustigt nog, är den 3,4 km lång! Det är ungefär tre kilometer för mycket för mig just nu! 

I vilket fall som helst så satt jag och diskuterade saker med tidigare nämnda krympling, och visar honom bland annat en av de få låtar som Hammerfall sjunger på svenska, nämligen När vindarna viskar mitt namn. Den låter ju rätt nice med deras stil, men han bara skrattar och säger att det inte låter lika seriöst på svenska. Va? Att han bara törs! När jag hotade honom med det faktum att han förolämpat en viking och att jag skulle gå bärsärkagång (vet ni inte vad det är så är det hög tid att läsa på om sin historia go vänner).

Han svarade med att skicka följande bild. Suck.
Tror vi får jobba lite mer på vårt internationella rykte!

Kommentera

Publiceras ej