God Morgon Skara

0kommentarer

Strax efter tolv masade jag mig upp ur den mjuka och varma sängen för att äta frukost. Jag har anammat Fluffigts frukostförslag och gör knäckebrödsmackor med ost, skurna tomater, salt och vitpeppar. Mums!

Idag är jag taggad till tusen på allt jag ska hinna göra. Framförallt handlar det om att plugga. Min målsättning är att ha gjort de uppgifter som finns i boken utan en viss irriterande internetlänk på kapitel fem och sex idag. Detta innebär även att jag ska läsa allt i kapitel fem och sex, det klarnar verkligen enormt mycket när man gör det! Helt plötsligt blir siffrorna inte bara siffror utan någon slags början till förståelse smyger sig fram. 

Jag håller er uppdaterade om hur det går. Tentan är på fredag, ingen anledning till panik ännu alltså. Och appropå absolut ingenting men som gör att jag kommer att komma ihåg det - jag måste boka en tvättid! Vi har fått en sådan där modern kolv istället för ett papper där man skriver sitt namn och bokar tid, det är ju invigning på den nya tekniken idag! Ja, jag vet att de flesta ställen har elektonisk bokning, men Skara tror inte på sådant =(. Utom på Kaplan där jag bodde först, men det fungerar å andra sidan sämst. Okej, nu ska jag sluta distrahera mig själv med bloggen och börja plugga!

Kommentera

Publiceras ej