Årsmöte

0kommentarer

Hazards hade årsmöte i onsdags men i och med att jag kände mig småkrasslig blev det inget bloggande av då. Nu däremot, kommer en kort återgivelse utav det eftersom det kommer ha en väldigt stor betyrelse för mig i framtiden. Precis som i så många andra ideella föreningar drivs även denna utav ett fåtal eldsjälar som verkligen lägger ner sitt allt. Till slut tar orken slut och i som allra sämst slutar merparten eller alla samtidigt. Detta år började med att hela styrelsen utom jag slutade. En ny styrelse har valts in som verkligen tycks ha ambition och idéer i överflöd - precis det som behövs alltså!

Vi kommer stöta på svårigheter, redan nu försöker vi lösa många akuta såväl som långsiktiga problem. Eller, jag arbetar på det, de nya har ännu ej haft sitt första styrelsemöte. På söndag blir det skypemöte för en första planering utav vårlanet vecka nio. 

Jag tänkte att kontakter är ju allt här i värden, så jag försöker lite random att sträcka ut en hand för att fråga om det finns någon därute, gärna i Stockholmsområdet, som har kontakter med ett företag som ska byta upp sig eller på annat sätt göra sig av med el- eller nätprylar som de skulle kunna skänka bort? Nej, jag vet inte exakt vad det är jag behöver, det vet de som är ansvariga för de områdena, men om ni hör något kan ni ju höra av er till mig? Det är så otroligt bra när man lyckas få tag på material så man ej är beroende av lån. Prislappen för sådant som vore bra att ha mer av överstiger vår budget flera gånger om.

Kommentera

Publiceras ej