Tionde luckan: Julkort!

0kommentarer

Idag började jag småpyssla med julkortsskrivandet. Jättemysigt tycker jag i alla fall. Trots att jag är en internetmänniska som lever en stor del av mitt liv genom mediet så uppskattar jag faktiskt inte digitala helghälsningar. Jag vill ha ett fint kort! Ett fint kort med en fin bild och en genomtänkt text, det gör mig glad!
 
I år ska jag försöka mig på att skicka ett paket till Todes i Danmark. Han kan ha misstänkt något när jag frågade efter hans adress, men jag tror inte han förstår att jag ska skicka ett paket och inte bara ett vykort. Yay! Förhoppningsvis så läser han inte det här inlägget. Fort, bäst jag använder riktigt avancerade svenska ord för att avskräcka honom. Produktmomentkorrelationskoefficienten. Innehållsförteckningsbläckfärgstillverkarsfabrikspostadress. Hyponeurikostiskadiafragmakontravibrationer. Aha! Nu har jag nog avskräckt honom ifall han får för sig att fuska! Bara han nu inte använder google translate, då är det klippt!

Kommentera

Publiceras ej