Nionde Luckan: Julklappsbeställningar!

0kommentarer

Detta var ett riktigt sent luckinlägg, vad kan det bero på undrar ni nu? Jo det ska jag tala om. Julklappsbeställningar!
 
Om ni har tänkt beställa något via nätet som skall hinna fram till jul så är det verkligen dags att ta reda på när sista beställningsdatumet är. Det brukar alltid stå på hemsidorna om man letar lite. Därifrån jag beställde, och jag kan inte riktigt tala om varifrån givetvis då min familj läser min blogg, så var den sista dagen idag. Lite stressigt med andra ord då jag kom på det idag. Sent idag desvärre, och då jag hade en Dota 2-turnering att deltaga i ungefär samtidigt så blev det extra rörigt. 
 
Nu är två julklappar beställda i alla fall, roligt roligt!
Tips till er andra, kika in på de sidor ni har funderat på i tid. Eller beställ i augusti typ, det verkar vara ungefär lagom i tiden och utan stress.

God natt!

Kommentera

Publiceras ej