Medioker internetåtkomst sedan resan till Stockholm

0kommentarer

Helt plötsligt bara försvann jag från bloggandet.
 
De sista dagarna fanns helt enkelt inte tid. Föreläsningar, städning och packning avlöste varandra tills jag var framme vid dagen för avresa. Knappt då hann jag med något annat heller. Ut med de sista soppåsarna, in med katten i transportburen för tredje dagen i rad och så vackla bort till stationen under tyngden av all packning. Det är tack och lov inte så långt och snart var vi i Skövde där vi fick vänta i drygt en timma på att tåget skulle gå. Hör och häpna, det avgick i tid och tuffade stadigt på till Stockholm utan vidare förseningar. Vi hade det ruskigt bekvämt i vår lilla djurkupé. Vi var tre sällskap, alla med små djur, Illidan, en pommeranian och en vad jag misstänker var en yorkshireterrier. Perfekt. Gott om benutrymme med andra ord.
 
Väl tillsammans med Fluffigt bor vi nu tillsammans med min mor i hennes lägenhet. Här går min väg till internet, det stora molnet, genom Fluffigts telefon. Som förväntat medför denna begränsade tillgång inte direkt dygnet runt-access och att spela är uteslutet. Då och då kommer jag dock kunna fortsätta blogga.
 
Bland annat skall jag dagarna efter jul arbeta med videoklippen och bilderna som jag tog från vår praktiska rehabföreläsning. De vill ni definitivt inte missa!

Kommentera

Publiceras ej