Femte luckan: Önskelista!

0kommentarer

Detta blir ett inlägg mest riktat till min familj som gärna vill veta vad jag önskar mig. Denna lista kan komma att uppdateras.
  • Mormors goda syltkakor
  • The Fantasy Artist's Figure Drawing Bible, länk här.
  • DVD-samling Vampire Diaries Säsong 1 (viktigt att extramaterialet är med!), länk här.
  • Avatar Collector's Edition med extramaterial, dessutom till extremt bra reapris, länk här.
  • How I met Your Mother Säsong 1 med extramaterial, länk här.
  • Övningspoi, länk här.
  • Eldpoi, länk här.
  • Bakpensel i gummi
  • Muffinsformar i roliga mönster
Ja jag tror nog att min lista inte är större än såhär just nu. Det bästa med julen kommer ändå vara att få känna doften av en riktig gran och äta god julmat tillsammans med er allesammans! Och fira att det bara är en enda, en sista termin kvar...

Kommentera

Publiceras ej