Åttonde luckan: Julkalendern

0kommentarer

Det var många år sedan jag följde SVT:s julkalender. Den enda gången som jag verkligen minns att jag såg hela och uppskattade den var nog den om Pelle Svanslös. I år, mest av en slump tror jag, har jag börjat titta på den, och nu ser jag ett avsnitt antingen till lunch eller middag.
 
Denna gång är det full fart på Greveholms slott igen. Barn som faktiskt kan agera och har riktigt bra repliker blandat med allmänt snygg omgivning och goa spöken gör att jag tycker den är riktigt rolig ^^ Väl värd att kika på.
Länk till SVT-Play får ni här.
 
Jag skulle ha länkat videon här på bloggen om det inte var för att, jag citerar SVT: "På grund av rättighetsskäl går denna video ej att bädda in". Alltså. Ni har en gratisfunktion! På en gratis hemsida! Ni skulle få fler tittare om folk kunde dela videoklippen! Nu ska jag inte tycka mer om det. Idag alltså. Seså, kika på julkalendern nu om ni inte redan har gjort det.

Kommentera

Publiceras ej