Rubrikidé någon?

0kommentarer

Typiskt seg dag idag. Jag och min handledare gick igenom min momentlista. Tycks mig som att de delar jag inte har gjort eller inte gjort tillräckligt är antingen sådant jag inte kan göra (moment på isoleringsavdelning eller vårdavdelning vilka båda saknas) eller praktiska saker jag helt enkelt inte fått göra tillräckligt av ännu. De saker jag kan mest är mest sådant som i egentlig mening inte har med hästhantering att göra, exempelvis monitorering på operation och vård av instrument och utrustning.

Mina fötter gör ont också, appropå absolut ingenting! Framförallt på den där nedra knölen man har på utsidan av fötterna. Kort sagt, mina fötter generellt gör ont och min vänstra konstiga fotknöl. Jag trodde att det var för att mina skor tryckte på den, men icke då. För några dagar sen slog det mig att jag måste ha skadat den när jag slog i typ vardagsrumsbordet eller något annat lika intelligent. Kan man få en fotknölsfraktur? Om man kan det tror jag att jag har det! Som ni säkert kan utröna av min text var jag ruskigt negativ när jag kom hem.

Och då säger min underbara pojkvän: "Var inte negativ, var pussitiv istället!" och så ger han mig en puss på kinden. Och där har ni anledningen till att jag älskar Fluffigt. Han kan alltid få mig att skratta...

Kommentera

Publiceras ej