Kombinerat arbete!

0kommentarer

Ja här sitter jag och gör en kombinerad beteendestudie och arbetar på schemat till Hazardlanet. Min duktiga kisse har gått och lagt sig för att sova i sin låda, och där har han legat sedan 10:50. Han är hoprullad som en liten boll så latmasken i mig hoppas på att han fortsätter att sussa sött där ett tag till.

Schemat var det ja! Preliminärt är det klart, och det har varit ett himla pussel ska jag säga. Inte lika illa som tidigare år, men relativt drygt ändå. Saker att tänka på är till exempel så att folk inte schemaläggs på ett sådant sätt att de inte har en rimlig chans att sova, eller så att de inte hinner äta. Kanske blir så att jag får flytta lite pass, men det är som det brukar vara. Detta påminde mig om att ringa Fluffigt igen. han råkar ha information jag behöver!

Kommentera

Publiceras ej