Körning i dimma

0kommentarer

Det var länge sedan jag bloggade, har varit uppe i Stockholm på Hazard bland annat. Såg att en klick människor läst min novell, tack så jättemycket! Sprid den gärna om ni tyckte den var bra, skapa ännu hellre konton och ge den högt betyg! Det krävs ett visst antal för att den liksom ska räknas och kunna synas bland listan på bäst betygsatta böckerna.

Uppdatering om Hazard och plugg kommer senare om jag har tid och lust. Idag i alla fall, så körde jag. Halv sju steg jag upp i gryningen för att få sätta mig bakom ratten en timma senare. Lidköping var täckt av dimma! Det var verkligen kritvitt på sina ställen och man såg max 10 meter framför sig. Jag skulle träna på skyltläsning och att köra självständigt och... det gick inte jättebra ärligt talat. Det var svårt! Jag tror jag kommer lära mig, men det är ruggigt knepigt. Gjorde en massa parkeringar. Fickparkering, backa in, köra in. Alla gick, men jag har svårt att komma ihåg hur man gör samt att uppskatta avståndet till saker bakom bilen. Det kommer ju gå lättare och lättare givetvis, detta var ju första gången! Fick beröm för mina placeringar i rondeller. De sitter tydligen nu, alltid trevligt.

Nu blir det lite vila, kolla på lite röntgenbilder igen till seminariet i eftermiddag.

Kommentera

Publiceras ej