Hej på dig Google Chrome

0kommentarer

Uppenbarligen har Mozilla Firefox fått allvarliga problem, för det går sönder kort sagt. Jag har inte lyckats komma på exakt vad det är, men hela programmet slutar svara och så får man försöka stänga ner det. Suck. Efter tionde gången idag började jag bli oerhört frustrerad och fick till sist erkänna mig besegrad.

Efter flera månader av tjat från Fluffigts sida har jag nu installerat Google Chrome. Tydligen ska varje separat flik vara en process i sig vilket gör att om en flik hänger sig så spelar det ingen roll för resterande. Jag ska testa, hitills känns det lite tomt men det går nog att vänja sig vid det här.

Kattifnatt låg på mattan alldeles utsträckt och utmattad efter lite gemensam lek. Nu sprang han iväg igen på vild jakt efter en torkad kastanj. Haha, är så roligt att höra honom röja runt därute i hallen.

Själv ska jag få spela lite Left 4 Dead med Drakir och Fluffigt. Zombiedödarspel, underbart avslappnande. Allt man behöver göra är att mata järnet med sitt hagelgevär eller vad man nu plockat på sig. Motorsågen var ett awesome vapen, men en klasskamrat påstod att stekpannan var rolig. Vi ska se vad jag kommer tycka bäst om.
Nattifnatt.

Kommentera

Publiceras ej