Adventstradition!

0kommentarer

Jag har renskrivit Illerfaktan, jag ska läsa om reptiler och fåglar eller kanske lite radiologi, men sen, SEN ska jag slänga iväg kursböcker, pennor och anteckningsblock all världens väg, för idag är det dags för den årliga traditionen som vi bara hoppar över lite då och då, och åka in till Stockholm för att gå på Globen Horse Show!

Yay! Först ska vi åka in och äta middag i stan och sen blir det att i lugn och ro gå runt i annexet och titta på konstiga saker. Känna doften av läder. Jag har lovat mig själv att försöka hitta något onödigt jag vill ha. Gärna ska det glittra också, för det är på något vis en av definitionerna av onödigt. Klockan sju på kvällen är det dags, då börjar föreställningen! Bland annat blir det hoppning och fyrspannskörning att se fram emot, yay! Och inledningsnummer med en magisk touch, vad nu det innebär, jag hoppas på glitter och ljus i roliga färger. 

Och appropå absolut ingenting så är jag hungrig och vill få äta lunch, och dessutom så är det verkligt spännande artiklar som tagits upp på pedigreedogsexposedbloggen, så jag skulle passa på att klicka in där om jag var ni. Det finns bland annat en svensk som har skrivit en artikel om kortnosiga raser och dess sjukdomar.

Kommentera

Publiceras ej