Och så skriva det sista...

0kommentarer

Jag känner verkligen inte för att göra detta, men nu har jag inget val.
Jag måste se till att skriva klart min praktikrapport. Den är praktiskt taget renskriven, tills jag kom på några nya rubriker som jag vill ha med. Därefter måste det renskrivas, snyggas till lite med andra ord och så slutligen, jag måste se till att jag faktiskt har en åsikt i frågorna.

Det är lite svårt. Jag mest nickar och håller med känns det som. Det allra allra mesta är ju faktiskt bra ordnat på Dog Planet. Miljön är bra på alla plan. Städning, lugn, möbleringen. Promenaderna är bra och varierande i bra utomhusmiljö. Om jag hade min hund på hunddagis, nu kommer jag ju inte det och dessutom har jag ingen hund så det kan göra detsamma, så skulle jag helt klart kunna ha den på Dog Planet.

Okej, nu känner jag mig lite som en försäljare, men de är bra på att ge hundarna det jag tror de behöver. Motion och en icke stressig miljö. Nu ska jag bara lyckas förmedla detta i min rapport också. Önska mig lycka till.

Kommentera

Publiceras ej