Inspiration

0kommentarer

Jag har börjat läsa den bästa boken jag någonsin läst. A game of thrones skriven av George R.R. Martin. Han har förmågan att få mig att hela tiden vilja läsa vidare. När han beskriver vad som äts blir jag sugen, när karaktärerna är rädda blir jag rädd, när de är frustrerade och arga bryr jag mig! Det är så livfullt, så detaljerat och ändå inte för mycket.

Jag tänker på min egen bok. Idén är bra. Jag harhaft den i tankarna och skrivit på den då och då under flera år, och när jag nu läser A game of thrones och läser igenom det jag lyckats skriva på min egen bok inser jag att George R.R Martin spelar i en helt annan liga. Ojoj vad långt min bok är efter hans. Men, här kommer det intressanta. Jag har potentialen att skriva en lika välskriven bok. Så jag tänker fortsätta låta mig inspireras och kanske en dag visa upp resultatet.

Nu är det tillbaka till tvättstugan som gäller.

Kommentera

Publiceras ej