Renskrivning kvar

1kommentarer

Haha, det trodde jag väl aldrig! Nu sitter jag här och har mer eller mindre skrivit klart mina fyra uppgifter. Eller, låt mig förtydliga, jag har skrivit på alla uppgifterna. På vissa mer, på vissa mindre och definitivt inte korrekt grammatiskt och på sina ställen fruktansvärt rörigt, men jag har skrivit.

Det som återstår för mig nu, det är att renskriva, dubbelkolla referenser när jag blir osäker, och se till att alla referenserna har skrivits in korrekt i slutet. Lite till kommer jag behöva skriva på kattfrågan, och garanterat dryga ut texten bitvis, men sen så ska jag nog vara klar. Jag är fullt medveten om att detta kommer ta tid, just nu siktar jag på att bli klar runt sju någon gång. Det vore härligt. Kanske åtta för att vara på den säkra sidan. Jag är redan klar med den första delen på uppgft ett.

1 kommentarer

Mamma

22 Mar 2011 16:35

Du är så duktig och det har varit så kul att få följa med under dagen... Jag är glad att jag inte pluggar, för allt låter rätt svårt...

Men VARFÖR var hästen blöt i svansen??? Är det ett sto som kissat hysteriskt utan att orka lyfta på den eller VAD?

Seså informera nu din vetgiriga mamma!

Kraam!

Kommentera

Publiceras ej