Jasså jag ska spela turnering

0kommentarer

Haha, utan att jag vet hur det gick till ska jag spela dotaturnering. Vet inte riktigt om jag hoppas på att få blir utslagen, för då får jag kommentera den med Fluffigt, att jämföra med att inte få se några av matcherna i aulan och kanske vinna och behöva genomlida det pinsamma ögonblicket då jag ska emotta ett eventuellt pris för mina dotainsatser vid en prisutdelning som jag har en stor del i. Samtidigt så tycker jag att vi i staff ska få vara med, för vi håller ju inte bara i lanet för alla andras skulle utan även för vår egen.

Tidigare under dagen hölls det en Super Bombermanturnering, och det var roligt att titta på ett tag. Tills jag insåg att musiken som spelades var samma stycke om och om och om igen! Aaah! Jag vet inte ens vem som vann, för strax innan det så lyckades Fluffigt trampa på min dator! Tack och lov klarade den sig, men jag såg ett rejält fotavtryck över hela översidan på datorn efter Fluffigts framfart.

Kommentera

Publiceras ej