Bra början på ny månad. Eller?

0kommentarer

Haha, jag vet inte ens var jag ska börja. Inatt fick jag en utskällning av en sovande Fluffigt, för att han tyckte att jag väckte honom! Eller hur, han sov ju! Knasboll. Det är i alla fall bättre än den gången han drömde att han skulle kasta iväg någon och tog tag i mig och höll på att kasta ner mig ur sängen (ingen fara, jag vaknade och frågade vad han höll på med och då vaknade han också till) eller när han drömde något som fick honom att ge väggen en rak höger, ovanför mig! Det är farligt att sova bredvid någon, det är allt jag har att säga.

Katten var inte bättre han. Imorse runt halv sju fick han för sig att han hade massa spring i benen och for runt i lägenheten, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Upp på skrivbordet, hoppa till sängen, nerför trappstegen, till dörren och så tillbaka över lägenheten till skrivbordet igen. Hjälp.

Och nu har jag ingen ursäkt längre. Jag måste renskriva arbetet. Läste upp det för Fluffigt igår, och vi hittade lite tempusfel och konstigt uppbyggda meningar, nu ska det filas på ytterligare. Och hoppas jag har gjort allt rätt.

Kommentera

Publiceras ej