Minipanik!

0kommentarer

Det är så fånigt. Jag visste att jag hade lagt undan mina papper till uppkörning och teoriprov på ett ställe som gjorde att jag inte skulle tappa bort dem bland all annan röra. Tror ni att jag kommer ihåg var jag lagt dem då? Oh nej. Nu har jag vänt upp och ned på hela mitt sovrum och skulle just till att göra detsamma i vardagsrummet när jag som av en händelse lägger handen på en grafikkortslåda som står i ett av skrivbordsplanen. Och där känner mina fingertoppar av ett material som skulle kunna vara pappersfiber - och de är det! Yay! Papprena är åter funna och lugnet lägrade sig i några sekunder. Tills jag insåg att jäklar, nu är det inte lång tid kvar alls, och jag känner mig inte alls redo! Hoppas det släpper efter nästa körlektion, det vore underbart.

Kommentera

Publiceras ej