Julaftonsmorgon

0kommentarer

Doften av gran på morgonen är något alldeles speciellt. Och även fast vi i mest min familj ska fira jul imorgon så hängde det minsann en julstrumpa på dörrhandtaget, och på morgonen fanns däri en chokladtomte! Mat och Kalle blir det ändå, Fluffigt och jag ska iväg till mest hans familj lite senare idag.

Som den moderna digitaliserade, (nåja) människa jag är börjar min morgon bland annat med att gå in på facebook och läsa vem som har önskat en God Jul och få chansen att önska andra detsamma. Tänk så glädjande det kan vara med bara en hälsning, för åtminstone för mig så är en sådan hälsning inte automatiserade och något man gör i all hast bara för att det är på facebook. 

Jag hoppas ni som firar jul därute får äta mat ni tycker om, umgås med de ni tycker om och får se möjligheten till glädje hos de ni ger julklappar. Och bli glada om ni får något riktigt speciellt.

Kommentera

Publiceras ej