Henkons födelsedag

0kommentarer

Igår firade vi Henkons födelsedag med en skatt- och lekjakt genom Stockholm. Färden slutade på Liljeholmen där vi fann stackars Henkon bakbunden och alldeles kidnappad. Tack och lov hade kidnapparna även nappat en tårta och placerat bredvid honom, om nom nom.

Därefter gick färden till O'Learys där jag och Hector fick visa leg! Kom igen! Fast jag kanske ska vara glad, jag håller ju också på att bli till åren... *host*. Maten var över förväntan, jag blev positivt överraskad ska jag säga! Åt sjävl en Kyckling Alfredo och den var suverän. Fäsk var jättesnäll också, för hon satte sig mellan mig och den hörnan av sällskapet som drack så mycket att jag hade dött av den mängden. 

Vi åt även hallonpajtårta, mums, och skrattade gott med Henkon. 

Idag var vi på IKEA, men mer om det senare ikväll.

Kommentera

Publiceras ej