Decembermorgon mitt i Stockholm

0kommentarer

Tack så mycket för alla gratulationer, på bloggen och på facebook. Det var väldigt snällt av er. Jag lovar att ta det lugnt och försiktigt, fast inte för försiktigt, för det är också fel. Jag tror jag får jobba mer på den gyllene medelvägen helt enkelt. 

Tidigt imorse vaknade jag av att katten gjorde det som han gör bäst, nämligen välter saker. Suck. Min mage visade tydliga hungerstecken så jag gav upp sömnförsöken och tog mig upp för att få äta frukost. Utbudet är lite skralt här måste jag säga. En clementin och en rad choklad som var över sen teoriprovet blev min räddning. Alldeles strax tänker jag släpa med mig Fluffigt ner till Värtan och handla, för på detta kan jag inte överleva i tre veckor till! 

I övrigt kommer dagen få bjuda på eftersändning, beställning av Mecenatkort, Illidansäkring av lägenheten och uppackning. Ooh, klockan är nio, matbutiken har öppnat - frukost!

Kommentera

Publiceras ej