Vissa har ork de

0kommentarer

Tidigare imorse strax efter klockan sex, medan jag lade mig tillrätta i sängen och somnade om, tog Fluffigt ner cykeln och cyklade från oss till jobbet. En resa som med tåg och buss tar drygt 45 minuter. Jag är imponerad. Förstå viljestyrkan! Det är så tidigt på morgonen att han kommer väcka tuppen på vägen till jobbet, och ändå orkar han.

Vad gör jag som är riktigt imponerande på morgonen? Jag står ut med katten som röjer sedan Fluffigt har gått. Man borde ju tycka att det vore enkelt att smyga ut när en döv katt sover,  men icke. Nåväl, jag gör lite bra saker. Övningskörningen går framåt. I söndags körde jag från VH till Trollbäcken C, vidare till Coop och så tillbaka till Fredrika Bremerskolan där vi hade staff-LAN. Lite nervöst, men det går framåt.

Kommentera

Publiceras ej